کد خبر: ۲۱۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
دبیرکل حزب کارگزاران:
غلامحسین کرباسچی گفت: به نظر می‌رسد سخنان رئیس‌جمهور در جمع مردم یزد درباره برخورد با فساد، سخنانی ناشی از اعتقاد شخصی و نگرش وی نبود؛ شاید روحانی از فضا و اتفاقات رخ داده در محل سخنرانی عصبانی شده بود که چنین کلماتی را به زبان راند.
ناطقان: غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگویی با اشاره به سخنان حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جمع مردم یزد مبنی بر برخورد گزینشی دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی، گفت: به نظر می‌رسد سخنان رئیس‌جمهور در جمع مردم یزد درباره برخورد با فساد، سخنانی ناشی از اعتقاد شخصی و نگرش وی نبود؛ شاید روحانی از فضا و اتفاقات رخ داده در محل سخنرانی عصبانی شده بود که چنین کلماتی را به زبان راند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، تصریح کرد: طبیعتاً قوه قضاییه وفق وظیفه ذاتی و قانونی خود به برخورد با افرادی می‌پردازد که اقدام خلاف و مفسدانه مرتکب شده‌اند.

کرباسچی بیان داشت: رئیس جمهور اگر پرونده فساد خاصی را مدنظر دارد باید به صورت موردی و جزئی، موضوع را به قوه قضاییه و حتی وزارتخانه تحت امر خود ارجاع دهد؛ چرا که در امر مبارزه با فساد و شناسایی مصادیق مفسد، کلی‌گویی و مبهم سخن گفتن، مشکلی را حل نمی‌کند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: قطعاً در شأن رئیس‌جمهور نیست که در محافل عمومی، به صورت کلی و مبهم از پرونده‌های فساد سخن گوید. از سویی دیگر در شرایط فعلی، موضع‌گیری‌ها و سخنان و رفتار مسئولان قوای مختلف باید در جهت تزریق آرامش خاطر به مردم باشد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین