کد خبر: ۲۱۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
رییس سازمان اورژانس کشور با اعلام آخرین آمار مسمومیت با گاز منوکسید کربن در کشور گفت: تاکنون ۵۹ نفر براثر گازگرفتگی جان خود را در کشور از دست داده‌اند.
ناطقان: پیرحسین کولیوند، رییس سازمان اورژانس کشور درباره آخرین آمار مسمومیت با co از ۱ مهر لغایت ۲۴ آبان ۱۳۹۸ گفت: در مجموع تعداد ۹۰۳ نفر بر اثر گازگرفتگی مسموم و یا فوت شده‌اند. از این تعداد ۶۳۶ نفر به بیمارستان منتقل و ۲۱۴ نفر در محل درمان شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۵۳ نفر بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: استان‌های تهران با ۱۵۶ نفر، آذربایجان شرقی با ۸۹ نفر و خراسان رضوی با ۸۸ نفر بیشترین آمار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن را دارند.

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به آمار جانباختگان مسمومیت بر اثر گازگرفتگی در استان‌های کشور گفت: استان تهران با ۸ نفر، فارس با ۸ نفر، مازندران با ۵ نفر و اصفهان با ۵ نفر بیشترین آمار جان‌باختگان ن بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن را دارند.
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین