کد خبر: ۲۱۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام معابر دارای بار ترافیکی سنگین و پرحجم در تهران از شهروندان خواست که با توجه به تداوم بارش برف از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
ناطقان: سردار محمدرضا مهماندار با بیان اینکه بارش برف بامدادی در پایتخت سبب وارد شدن شوک به جریان ترافیک شد، گفت: در حال حاضر نیز با گذشت چندین ساعت از آغاز بارش‌ها همچنان در برخی از معابر به ویژه معابر شمالی تهران شاهد سنگینی بار ترافیک هستیم و بر این اساس در خیابان‌های شریعتی بالاتر از پل صدر، ولیعصر بالاتر از میدان ونک، الهیه، اندزرگو، فرمانیه، ولنجک، مقدس اردبیلی، غرب به شرق خیابان ستارخان و ... ترافیک سنگین است.

مهماندار با بیان اینکه لازم است مردم صبور باشند، گفت: در خواست ما از شهروندان این است که از انجام هرگونه تردد غیرضروری در سطح معابر شهر خودداری کرده و انجام کارهای غیرضروری را به روزهای آتی موکول کنند.

به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، عوامل شهرداری و ماموران پلیس راهور در آماده‌ باش بوده و در حال حل مشکل ترافیک هستند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین