کد خبر: ۲۱۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
درحالی که اخباری مبنی بر گشایش در بحران شورای همکاری خلیج فارس وجود دارد، ولیعهد ابوظبی با وزیر خارجه بحرین دیدار و با او درباره تحولات منطقه گفتگو کرد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان(وام)، محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی با خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین دیدار و درباره روابط دوجانبه با او گفتگو کرد.

دو طرف در این دیدار که در ابوظبی انجام شد درباره تحولات منطقه بحث و گفتگو کردند.

این دیدار درحالی صورت گرفته که اخبار حاکی از گشایشی در پرونده بحران میان قطر و کشورهای عربستان، امارات، مصر و بحرین است.

این کشورها ژوئن ۲۰۱۷ قطر را به حمایت از تروریسم متهم و این کشور را تحریم کردند.

از سوی دیگر رئیس ستاد نیروی هوایی آمریکا کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را به حل اختلافاتشان برای مقابله با ایران فرا خواند.

روز جمعه سلطان قابوس، پادشاه عمان بر تمایل کشورش برای تقویت تفاهم و مذاکره میان کشورها تأکید و اعلام کرد که به تلاش‌ها برای برقراری ثبات در منطقه خوش‌بین است.

عبدالخالق عبدالله، مشاور سابق ولیعهد ابوظبی نیز سه‌شنبه از تحولات مهمی در حل بحران شورای همکاری خلیج فارس خبر داد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین