کد خبر: ۲۱۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه به گفته سازمان هواشناسی امشب و فردا اوج بارش‌ها را پیش رو خواهیم داشت، گفت: در شهرداری تهران بسیج همگانی ایجاد شده تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.
ناطقان: اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص وضعیت معابر تهران و اقدامات شهرداری برای مقابله با برف و بارش‌های باران گفت: آن گونه که سازمان هواشناسی اعلام کرده است قرار است بارش‌ها امشب، فردا و ظهر فردا هم ادامه داشته باشد که به گفته هواشناسی ظهر فردا اوج بارش‌ها خواهد بود.

وی افزود: هر آنچه هماهنگی و هر آنچه تجهیزات برای مقابله با برف گرفتگی و انسداد محورها نیاز بوده اندیشیده شده است و حتی مدیران اجرایی شهرداری هم به مناطق مختلف رفته‌اند تا از نزدیک نظارت‌های دقیق‌ترین به موضوع آمادگی داشته باشند.

عطایی گفت: دستورات لازم برای مرتفع شدن کم و کسری‌های احتمالی در مناطق صادر شده است و می‌توان گفت تفاوت بسیار فاحشی میان شرایط امروز و شرایط دو روز قبل ایجاد شده است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران اظهار داشت: هر چند که نباید فراموش کرد که شرایط اقلیمی امسال تهران با گذشته متفاوت شده است و با توجه به سرمای هوا و بارش برف و باران شاید باید منتظر یخ‌زدگی خیابان‌ها می‌بودیم که خدا را شکر به واسطه پاشیدن نمک و شن مخصوص این اتفاق نیفتاد.

وی در خصوص اینکه برخی از شهروندان در منطقه یک مدعی هستند که هنوز برف و یخ از برخی کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی پاک نشده است، گفت: اولویت شهرداری ابتدا بزرگراه‌ها، سپس شریان‌های اصلی و بعد از آن خیابان‌های پرتردد بود و بعد از اینها قرار است نواحی شهرداری به ترتیب وارد کوچه، پس‌کوچه‌های فرعی شده و برف مانده را پاک کند.

عطایی افزود: البته ما استقبال می‌کنیم که شهروندان در صورت امکان از شن‌های قرارگرفته در مکان‌های مشخص استفاده کرده و با ریختن آن در کوچه و پس‌کوچه‌ها اقدام به تمیز کردن آن کنند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران اظهار داشت: البته این به معنای آنکه ما قرار نیست کاری کنیم، نیست بلکه ما بر اساس برنامه‌ریزی و به ترتیب این کار را خواهیم کرد.
منبع: فارس
برچسب ها: بارش ها ، هواشناسی ، برف
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین