کد خبر: ۲۱۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
کارلوس کی‌روش با وجود آنکه فرسنگ‌ها از ایران دور است و تیم‌ملی کلمبیا را برای حضور در کوپاآمریکا آماده می‌کند، از طریق فضای مجازی کم و بیش در جریان جوی که در کشور وجود دارد، قرار گرفته است.
ناطقان: دو شکست متوالی تیم‌ملی دوباره نام کارلوس کی‌روش را سر زبان‌ها انداخت. تعدادی از سلبریتی‌ها تصویر او را منتشر کردند و از دلتنگی‌شان برای کارلوس نوشتند. فوتبالی‌ها هم بیکار نبودند و به صف حامیان کارلوس پیوستند تا این‌گونه از ویلموتس انتقاد کنند.

کی‌روش با وجود آنکه فرسنگ‌ها از ایران دور است و تیم‌ملی کلمبیا را برای حضور در کوپاآمریکا آماده می‌کند، از طریق فضای مجازی کم و بیش در جریان جوی که در کشور وجود دارد، قرار گرفته است. دوستان نزدیک کارلوس تصاویری را برای او ارسال کرده‌اند.


دیروز تلاش کردیم گفت‌و‌گویی در این باره با کارلوس داشته باشیم. وقتی برای کی‌روش نوشتیم بعد از بازی با عراق چهره‌های معروف تصاویرش را منتشر کردند و خیلی از هواداران نوشتند جای او در تیم‌ملی خالی است، کارلوس این پیام را فرستاد: «از شما بسیار تشکر می‌کنم به خاطر پیامی که به من دادید. ممنون. برایتان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.»

این پیام کارلوس به کسانی بود که نامش را این روز‌ها صدا می‌زنند و فدراسیون را شماتت می‌کنند چرا اجازه داد او برود. البته وضعیت کی‌روش هم در کلمبیا خوب نیست و خودش در آنجا با مشکلاتی روبه‌روست.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین