کد خبر: ۲۱۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
آرامش در شیراز حاکم شد و با وجود فضاسازی و دروغ پراکنی های رسانه های معاند، زندگی مردم به روال عادی برگشته است.
ناطقان: بعد از اینکه مردم تجمعات آرام و بدون تنش خود را در اعتراض به اصلاح قیمت بنزین شروع کردند عده ای آشوبگر با سوء استفاده از وضعیت، تجمعات مسالمت آمیز را به اغتشاش کشیدند.

اشرار با حضور در بین مردم اقدام به تخریب اموال عمومی،  بانک ها، زیر ساخت های شهری و... کردند.

آشوب طلبان در شیراز تعدادی از شعب بانکی را به آتش کشیده و خساراتی وارد کردند.

آشوبگران قصد حمله به پمپ بنزین های شهر را نیز داشتند که با هوشیاری  ماموران ، امنیت برقرار شد و از  رسیدن به این هدفشان بازماندند. یک پمپ بنزین که دچار حریق شد با حضور عوامل آتش  نشانی سریعا خاموش شد.

اما حضور خبرنگاران مهر در نقاط مختلف شهر نظیر بلوار رحمت، زرگری، معالی آباد، شهرک صدرا و... نشان می دهد  که با تدابیر اندیشیده شده اکنون آرامش کامل در شهر برقرار شده و جریان زندگی به روال عادی برگشته است.

مردم نیز به محض مشاهده این اشرار صف خود را از آنها جدا کرده و خواستار مجازاتشان شدند تا آشوب طلبان نتوانند از فرصت ایجاد شده سوء اسفاده کنند.
منبع: میزان
برچسب ها: آرامش ، شیراز ، بازگشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین