کد خبر: ۲۱۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
راهپیمایی باشکوه و گسترده مردم تبریز در حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت اغتشاش‌گران برگزار شد.
ناطقان: مردم بصیر و انقلابی تبریز در اقدامی خودجوش و با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز سه شنبه اقدامات آشوبگرانه اشرار و بدخواهان نظام را محکوم کردند و در حرکتی مردمی بار دیگر به ارزش‌های انقلاب لبیک گفتند.

در این راهپیمایی که با همراهی شماری زیادی از مسئولان و  مردم انقلابی استان برگزار شد، شعارهایی علیه آشوبگران، اغتشاشگران و سوء استفاده کنندگانی که با قساوت و کینه ورزی به دنبال هر فرصتی برای تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم هستند، سردادند.


راهپیمایی کنندگان تبریزی با سردادن شعارهای خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست/ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده/ این همه لشکر آماده به عشق رهبر آمده/بئر بله لشکر گلیب رهبره یاور گلیب / آذربایجان جانباز خامنه‌ای دن آیریلماز/ میلتی میز اویاخدی فتنه گردن اوزاخدی مرگ بر فتنه گر مرگ بر آمریکا اقدامات اخیر آشوب طلبان را در آتش زدن بانک ها و اتوبوس ها و منازل و خودروهای مردم و اماکن عمومی محکوم کردند.

مردم بصیر و انقلابی تبریز که از میدان ساعت به سمت سه راه طالقانی راهپیمایی کردند بر ضرورت توجه دولتمردان به مطالبات برحق مردم تاکید نمودند.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین