کد خبر: ۲۱۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
مدافع سوئدی منچستریونایتد برای دومین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال کشورش انتخاب شد.
ناطقان: به نقل از دیلی میل، ویکتور لیندلوف مدافع سوئدی منچستریونایتد توانست برای دومین سال پیاپی عنوان بهترین بازیکن سال کشورش را به خود اختصاص دهد. با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۹، ویکتور لیندلوف مدافع ۲۵ ساله منچستر یونایتد به عنوان مرد سال کشورش انتخاب شد.

پیش از او زلاتان ایبراهیموویچ توانسته بود از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶ برای ۱۰ سال پیاپی به عنوان مرد سال فوتبال سوئد انتخاب شد.

در سال ۲۰۱۷ آندریاس گرانکوئیست به عنوان مرد سال سوئد انتخاب شد تا اینکه لیندلوف دو بار پیاپی در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به این مهم دست یافت.

او بعد از انتخاب به عناون بهترین بازیکن سال کشورش گفت: خیلی خوشحالم که این افتخار نصیب من شد برای دومین سال پیاپی این عنوان ارزشمند را به دست بیاورم و این نشان دهنده پیشرفت من بوده و اینکه کارم مورد پسند قرار گرفته است. از حالا به بعد باید تلاش خودم را بیشتر کنم تا بتوانم عملکرد خوب خودم را همراه سوئد و تیم باشگاهی خود ادامه دهم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین