کد خبر: ۲۱۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
فرمانده نیروی انتظامی گفت: تصمیم گیری درباره سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن؛ تصمیم نظام بود و همه مکلف هستیم برای تحقق این تصمیم پای کار باشیم.
ناطقان: سردار حسین اشتری در پنجاه و هفتمین جلسه قرارگاه امام علی (ع) به قدردانی سرلشکر پاسدار محمدباقری؛ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی اشاره و اظهارکرد: در پی سهمیه بندی بنزین در راستای مصرف بهینه سوخت در کشور، شاهد برخی ناآرامی ها در بعضی از شهرهای کشور بودیم که ناجا اقدامات هوشمندانه و به موقعی انجام داد.  

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره تصمیم گیری سران سه قوا، افزود: معظم له در این حوزه، بیانات حکیمانه و شجاعانه ای داشتند که سخنان ایشان چونان آبی بر آتش بود و مقتدرانه اعلام موضع کردند.

اشتری خاطرنشان کرد: اظهار نظر حکیمانه مقام معظم رهبری، همواره روشنگر و تبیین کننده امور است و بعد از بیانات ایشان درباره تصمیم سران قوا درباره بنزین، شاهد بودیم که صف مردم از اغتشاشگران جدا شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش سبزپوشان نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت کشور، ادامه داد: نیروی انتظامی با هر فردی که بخواهد مخل نظم عمومی شود و یا به حقوق مردم تعدی کند، قاطعانه برخورد می کند.

براساس اعلام سایت پلیس، فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: صیانت از جان، مال، ناموس و ... مردم از وظایف جدی پلیس است و اجازه نمی دهیم کسی نظم و امنیت حاکم بر جامعه را دچار اخلال کند.

وی با تأکید بر اینکه حفظ امنیت و اقتدار کشور خط قرمز ما است و همیشه در کنار مردم هستیم، ادامه داد: افتخار ما سبزپوشان نیروی انتظامی، سربازی برای فرماندهی معزز کل قوا است و در هر شرایطی از نظام و ارزش های آن صیانت می کنیم.

بر اساس گزارش  سایت پلیس، اشتری در خاتمه با خسته نباشید به پرسنل نیروی انتظامی عنوان داشت: معاونت اجتماعی ناجا در حوزه رسانه ای با مشارکت صدا و سیما، خبرگزاری ها، نشریات و ... اقدامات به موقعی در روشنگری و نشان دادن چهره واقعی اغتشاشگران داشت که از زحمات مجموعه معاونت اجتماعی ناجا قدردانی می کنم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین