کد خبر: ۲۱۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
طی هفته جاری به علت برودت و سردی هوا بسیاری از مدارس کشور از ابتدای هفته تعطیلاتی داشته اند؛ که در ادامه به بیان این می‌پردازیم که کدام مدارس امروز چهارشنبه ۲۹ آبان تعطیل هستند.
ناطقان: طی هفته جاری به علت برودت و سردی هوا بسیاری از مدارس کشور از ابتدای هفته تعطیلاتی داشته اند؛ که در ادامه به بیان این می‌پردازیم که کدام مدارس امروز چهارشنبه ۲۹ آبان تعطیل هستند.
تعطیلی مدارس همدان

مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی برخی مناطق استان همدان به علت بارش برف و برودت هوا در شیفت صبح امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه تعطیل است.
مدارس شیفت صبح زنجان امروز تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان از تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول ناحیه یک و دو زنجان و زنجانرود شیفت صبح خبر داد و گفت: به علت برودت هوا امروز ۲۹ آبان ماه مدارس برخی شهرستان‌های استان زنجان تعطیل است.
تعطیلی مدارس کردستان

برودت هوا و بارش برف باعث تعطیلی مدارس مناطق شهری و روستایی شهرستان بیجار در نوبت صبح امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه شد.

به دنبال برودت هوا و با تصمیم صورت گرفته از سوی مسئولان مربوطه نوبت صبح مدارس شهرستان بیجار در نوبت صبح امروز چهارشنبه تعطیل شد.

بر اساس اعلام مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، این تصمیم به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر بخاطر بارش برف توسط فرماندار بیجار اتخاذ شده و شامل مقاطع تحصیلی مختلف شهری و روستایی این شهرستان است.
مدارس ابتدایی آوج تعطیل شد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به دلیل بارش برف مدارس پیش دبستان و ابتدایی شهرستان آوج امروز چهارشنبه تعطیل است.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین