کد خبر: ۲۱۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
قیمت طلا به علت تشدید تنش‌های سیاسی میان آمریکا و چین، 3.97 دلار افزایش یافت.
ناطقان: به نقل از رویترز، قیمت طلا در معاملات امروز به علت تشدید تنش‌های سیاسی میان آمریکا و چین، افزایش یافت؛ در عین حال، سرمایه گذاران در انتظار نتایج نشست ماه اکتبر فدرال رزرو هستند.

هر اونس طلا با 3.97 دلار افزایش 1476.43 دلار فروخته شد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیروز تهدید کرد اگر توافقی با پکن صورت نگیرد، تعرفه‌ها علیه واردات چین را افزایش دهد.

سنای آمریکا، لایحه‌ای در حمایت حقوق بشر در هنگ‌کنگ و قانونی برای ممنوعیت صادرات سلاح‌های خاصی برای پلیس هنگ‌کنگ تصویب کرد. چین نیز این اقدامات را محکوم کرد و مقامات سفارت آمریکا را فراخواند و خواستار عدم دخالت آمریکا شد.

یک استراتژیست ارشد در امور ارز گفت: «نگرانی‌هایی وجود دارد که تصویب این لایحه جدید در حمایت از معترضان هنگ‌کنگی ممکن است پیشرفت مذاکرات تجاری آمریکا و چین را از ریل خارج کند.»

«با این حال، این افزایش‌های طلا محدود است زیرا سرمایه‌گذاران کاملا آماده نیستند که تا به طور قطعی در آستانه نشست فدرال رزرو به معامله بپردازند.»

بانک مرکزی آمریکا امسال سه بار نرخ بهره را کاهش داد تا به حفظ رشد اقتصادی آمریکا کمک کند.
منبع: فارس
برچسب ها: قیمت ، طلا ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین