کد خبر: ۲۱۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
با دستگیری آشوبگران آرامش به شهرستان‌های استان تهران بازگشته و این شهرستان‌ها در آرامش به سر می‌برند.
ناطقان: شهرستان های استان تهران در چند روز ابتدای هفته شاهد قانون شکنی‌های آشوبگران و اغتشاشگران بود و در این میان صدماتی نیز به اموال عمومی و خصوصی وارد شد.

این آشوب ها با دستگیری آشوبگران از ۲ روز گذشته فروکش کرد و حالا خبر می‌رسد که آرامش به صورت کامل به شهرستان‌های استان تهران بازگشته است.

در همین خصوص نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی شهرستان اظهار کرد: از دوشنبه شب وضعیت شهر آرام است و نیرو‌های انتظامی برای احتمالات آماده هستند و امروز مردم با برپایی راهیپمایی گسترده خط بطلان بر تمام اقدامات اغتشاشگران کشیدند.

لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس بیان کرد: از ۲۷ آبان به بعد وضعیت شهرستان آرام است و هیچ مشکلی در حال حاضر وجود ندارد.

سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: از یکشنبه صبح شهرستان رباط کریم آرام و هیچ شلوغی دیده نشده است.

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: از روز یکشنبه شاهد هیچ گونه اغتشاش و شلوغی در شهرستان نبودیم و فردا نیز قرار است از مقابل سپاه الشهدا اسلامشهر مردم راهپیمایی کنند و مخالفت خود را با اغتشاشگران اعلام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین