کد خبر: ۲۱۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
سخنگوی کمیسیون قضایی:
حسن نوروزی درباره اینکه وضعیت فعلی باعث شده است که برخی شرکت‌ها و سازمان‌های اقتصادی ابراز نگرانی کنند و این در حالی است که اینترنت داخلی وصل است، گفت: به امید خدا این مساله به بزودی حل و اینترنت وصل می‌شود.
ناطقان: حسن نوروزی سخنگوی کمیسون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه قطعی اینترنت مقطعی و موقت است، گفت: اگر هم حل نشود بهترین موقعیت است که به اینترنت داخلی بپیوندیم.

وی افزود: وزیر ارتباطات باید تلاش کند که اینترنت داخلی را فعال کند و از اینترنت داخلی استفاده و زیر ساخت‌های آن را برای استفاده از اینترنت داخلی فراهم کند و دولت باید زودتر بتواند اینترنت داخلی و سرورهای آن را وصل کند.

سخنگوی کمیسون حقوقی و قضایی مجلس درباره اینکه وضعیت فعلی باعث شده است که برخی شرکت‌ها و سازمان‌های اقتصادی ابراز نگرانی کنند و این در حالی است که اینترنت داخلی وصل است، گفت: به امید خدا این مساله به بزودی حل و اینترنت وصل می‌شود.

منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین