کد خبر: ۲۱۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران درگذشت خواهر حسن روحانی، رییس جمهور را تسلیت گفت.
ناطقان: متن این پیام به شرح زیر است:

"اِنّا لِلّـه و اِنّا اِلیـهِ راجعـون"

"کُلُّ مَن عَلَیها فان وَ یَبقی وَجهُ رَبُّکَ ذُوالجَلالِ وَالاِکرامِ "

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحـانـی

رییس محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم بما صبرتم،

با کمال تأثّر و تألّم، اطلاع یافتم خواهر بزرگوار حضرتعالی به حکم تقدیر الهی، جامه از این خاکدان برگرفته و به دیدار حضرت دوست شتافته است.

بی‌گمان خدمات ماندگار خاندان جلیل القدر روحانی بویژه حضرتعالی در راستای اوج گیری نهضت اسلامی و استقرار و تثبیت نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و همچنین تلاش‌های ارزندۀ آن سرور ارجمند طی دهه‌های متمادی در مسیر احقاق حقوق مسلّم ملّت بزرگ ایران در عرصه‌های بین‌المللی و مواجهۀ هوشمندانه با توطئه‌های بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی خاصه در میادین و صحنه های جهانی بر حسنات کارنامۀ پُربار آن بانوی متّقی خواهد افزود.

اینجانب به نمایندگی از سوی خانوادۀ بزرگ و افتخارآفرین صنعت هسته‌ای کشور این مصیبت را به پیشگاه حضرتعالی و کلیّـۀ عزیزان و وابستگان آن فقیدۀ سعیده تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت متعال برای آن مرحومۀ مغفوره، علوّ درجات و همنشینی با ابرار و برگزیدگان مسئلت می نمایم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین