کد خبر: ۲۱۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
صبح امروز رئیس قوه قضاییه به همراه اسماعیلی رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضا در دیداری از پیش اعلام نشده به شهریار رفتند و در ساختمان دادگستری با مراجعین و مقامات قضایی دیدار و گفتگو کردند.
ناطقان: به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، صبح امروز رئیس قوه قضاییه به همراه اسماعیلی، رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضا در دیداری از پیش اعلام نشده به شهریار رفتند و در ساختمان دادگستری با مراجعین و مقامات قضایی دیدار و گفتگو کردند.

در این بازدید آیت‌الله رئیسی با حضور در شعبات مختلف حقوقی، کیفری و مدنی دادگستری، به گفتگو با مراجعه کنندگان پرداخت و به مشکلات آن‌ها از نزدیک رسیدگی کرد.

در پایان این بازدید آیت‌الله رئیسی با حضور در دفتر رئیس کل دادگستری شهریار که نوزده آبان ماه ۱۳۹۸ منصوب شده بود با وی دیدار و گفتگو کرد و در جریان آخرین وضعیت قضایی شهرستان شهریار قرار گرفت.

در دقایق پایانی این بازدید هم مسوولین اجرایی و انتظامی شهرستان شهریار پس از مطلع شدن از حضور رییس قوه قضائیه، در محل دادگستری حضور یافتند و رییس قوه قضائیه نکاتی را به ان‌ها متذکر شد.

همچنین در حاشیه این بازدید، تعدادی از مراجعه کنندگان، پرونده‌های خود را با رییس قوه قضاییه در میان گذاشتند و آیت الله رییسی دستورات لازم را برای بررسی مشکلات قضایی صادر نمود. در این ملاقات مردمی، علاوه بر رئیس قوه قضاییه، رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه و رئیس دادگستری شهریار حضور داشتند؛ بنابراین گزارش، پس از پایان بازدید رئیس قوه قضاییه از دادگستری شهریار، آیت‌الله رئیسی با حضور در منزل شهید امنیت، مرتضی ابراهیمی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

جزئیات این دیدار متعاقبا منتشر خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین