کد خبر: ۲۱۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
راه اندازی «اپلیکیشن 60» بانک ملی ایران بیش از پیش ساده شده است.
ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کسانی که اپلیکیشن 60 را برای دریافت رمز یکبار مصرف نصب می کنند، دو فقره کد راه اندازی دریافت می کنند.

کد اول به وسیله پیامک به آنها اطلاع رسانی می شود، اما تا چندی پیش مراجعه به دستگاه های خودپرداز، کیوسک یا Cashless برای دریافت کد دوم الزامی بود.

با این حال این روند هم اکنون تسهیل شده و دارندگان سامانه «بام» از مراجعه حضوری به این دستگاه های بی نیاز شده اند.

 بالغ بر 4 میلیون کاربر سامانه بام می توانند با مراجعه به منوی اصلی سامانه بام و انتخاب گزینه «فعالسازی رمز یکبار مصرف کارت»، شماره کارت مورد نظر خود را تعیین کرده و سپس کد اپلیکیشن 60 را مشاهده و دریافت کنند.

با این روش، امکان راه اندازی اپلیکیشن دریافت رمز یکبار مصرف بانک ملی ایران به صورت کاملا آنلاین فراهم شده است.

بانک مرکزی استفاده از رمز دوم یکبار مصرف را از ابتدای دی ماه الزامی کرده است. این الزام برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از کارت های بانکی به ویژه در بستر اینترنت و در قالب «فیشینگ» است.

در نسخه قبلی «اپلیکیشن 60» امکاناتی مانند کارت به کارت، اعلام مانده کارت سکه، پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بلیت اتوبوس های بین شهری نیز ایجاد شده بود که در نسخه جدیدتر، کاربران می توانند به سهولت و سریع بلیت هواپیما پروازهای داخلی و خارجی را نیز خریداری کنند.

بانک ملی ایران همه کاربرانی که تا قبل از پایان آذر ماه این اپلیکیشن را نصب کنند در قرعه کشی 60 جایزه ویژه شرکت خواهد داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین