کد خبر: ۲۱۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
قیمت دلار که دیروز با عقب نشینی از مرز مقاومتی به ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان رسدیه بود، امروز بار دیگر با افزایش همین میزان قیمت به ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان برگشت .
ناطقان: امروز هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان قیمت خورد . نرخ خرید دلار از مردم در صرافی های بانکی نیز ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است.

در حال حاضر سد مقاومتی دلار به گفته صرافان ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است . دلار هر چند در اولین روز هفته از این سد فراتر رفت اما به فاصله زمانی کوتاهی دوباره عقب نشست . رفت و برگشت های دلار از این رمز سد مقاومتی دلار را بالاتر از این رقم خواهد برد.

 امروز هر یورو نیز با رشد محسوس قیمت به ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان رسید . هر یورو نیز به قیمت ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسید . غالبا فاصله قیمت خرید و فروش دلار و یورو در بازار برابر با صد تومان است اما در حال حاضر قیمت این قیمت به ۱۵۰ تومان افزایش یافته است. فعالان بازار می گویند وضعیت در بازار ارز عادی است و تقاضا برای خرید هنوز چندان بالا نیست . بر اساس این گزارش بررسی‌ها نشان می دهد فرارسیدن موعد تسویه‌های بین‌المللی سبب افزایش قیمت ارز در بازار شده است .

 عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی نیز پیش از این تاکید کرده است مهمترین دلیل افزایش نرخ ارز در بازار تلاش صادرکنندگان برای فروش دلار به قیمت های بالاتر است.    
برچسب ها: قیمت ، دلار ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین