کد خبر: ۲۱۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
اعضای پارلمان عراق فردا (سه‌شنبه) را به عنوان موعد رأی‌گیری درباره قانون انتخابات پارلمانی و کمیسیون عالی انتخابات تعیین کردند.
ناطقان: احمد حیدر، عضو کمیته اقلیم‌ها و استان‌ها در پارلمان عراق به روزنامه عراقی الصباح گفت که اعضای پارلمان فردا را به عنوان موعد رأی‌گیری درباره قانون انتخابات پارلمانی و کمیسیون عالی انتخابات تعیین کردند.

وی گفت: پیش‌نویس دو قانون دو بار بررسی شد و نظرات زیادی درباره این قوانین ارائه شده است. اعضای پارلمان برای تدوین این دو قانون مهم طی مرحله آتی تلاش می‌کنند اما در عین حال تمایلی به عجله کردن در تصویب آن ندارند. این قوانین به بررسی و تبادل نظر بیشتری نیاز دارند.

از سوی دیگر کابینه عراق از نشستی به ریاست محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق با حضور رؤسا و نمایندگان فراکسیون‌های سیاسی برای بررسی قوانین انتخابات و کمیسیون انتخابات خبر داده و گفته است این نشست امروز برگزار می‌شود.

این نشست یک روز قبل از نشست مقرر شده پارلمان عراق طی فردا برای بررسی قانون‌های انتخابات و کمیسیون انتخابات برگزار می‌شود.

پارلمان عراق یکشنبه استعفای عادل عبدالمهدی از سمت نخست‌وزیری را چند هفته پس از اعتراضات گسترده مردمی پذیرفت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین