کد خبر: ۲۱۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
با مشخص شدن نتیجه پرونده رضا شکاری، حالا این بازیکن باید دوباره به تمرینات تراکتور بازگردد و زیر نظر دنیزلی به کار خودش ادامه دهد.
ناطقان:رضا شکاری بازیکن تیم فوتبال تراکتور که چند وقتی بود زیر نظر کادر فنی تیم ملی امید تمرین می‌کرد و در تمرینات تیم باشگاهی‌اش یعنی تراکتور حضور نمی‌یافت، با تماس این باشگاه و در فاصله ۱۰ روز مانده به اردوی آخر تیم ملی امید باید دوباره به تمرینات باشگاهش برگردد و دنیزلی با ادامه ماندن او در تهران مخالفت کرده است.

شکاری که به خاطر پرونده حق رشدش و ترس باشگاه تراکتور از بازی دادن به او، در نیمی از بازی‌های این فصل سرخپوشان تبریزی حاضر نشده بود، حالا قرار است به تبریز برگردد و زیر نظر دنیزلی به تمریناتش ادامه دهد.

این بازیکن در این خصوص به ایسنا گفت: از ابتدا هم سرمربی تیم با درخواست من مخالف بود و من با اصرارهای زیاد و بیان این که از شرایط مسابقه دور هستم، از دنیزلی خواستم که به تهران بیایم و تمرینات فشرده‌تری را پشت سر بگذارم. باشگاه تراکتور یکی دو روز پیش با من تماس گرفت و از من خواست که به تمرینات برگردم و حالا باید دوباره به تبریز بروم و در تمرینات تیمم شرکت کنم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین