کد خبر: ۲۱۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت از پلمب دو کارخانه آلاینده هوا خبر داد.
ناطقان: محمودرضا سعیدپور با اعلام خبر پلمب دوکارخانه شستشو و دانه بندی شن و ماسه آلاینده، گفت: این دستور در راستای اجرای تصمیمات کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا مبنی بر تعطیلی واحدهای تولید شن و ماسه و آسفالت به علت پایداری و سکون نسبی هوا صورت گرفت.

وی ادامه داد: این اداره با افزایش گشت‌های زیست محیطی شهرستان در حوزه استقرار معادن و کارخانجات فراوری شن و ماسه و آسفالت، روز گذشته ضمن جلوگیری از فعالیت شش واحد معدنی نسبت به پلمب خط تولید دو کارخانه شن و ماسه اقدام کرد.

محمودی با تاکید بر ضرورت رعایت الزمات زیست محیطی از سوی کلیه واحدهای شن و ماسه و کارخانجات آسفالت گفت: پایش معادن شن و ماسه و کارخانجات آسفالت با جدیت ادامه داشته و در صورت مشاهده آلودگی ضمن توقف فعالیت، نام واحد در فهرست صنایع آلاینده استان درج خواهد شد.

کیفیت هوای تهران در چند روز گذشته و انباشت آلاینده‌ها موجب شد تا کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران کلیه فعالیت‌های عمرانی ، صنعتی آلاینده و همچنین معدنی اعم از تولید آسفالت، شن و ماسه و بتن را تا روز دوشنبه 11 آذر ماه در استان تهران ممنوع اعلام کند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین