کد خبر: ۲۱۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران از قیمت‌های کالا‌های اساسی در بازار خبر داد.
ناطقان: حسین ایزدی رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران در خصوص آخرین قیمت گوجه در بازار اظهار کرد: کمبود و افزایش قیمت محصول گوجه در بازار به دلیل عدم امکان برداشت بوده و ارتباطی به افزایش قیمت بنزین ندارد.
وی با بیان این که هم اکنون قیمت محصول گوجه در بازار ثابت است، افزود: قیمت گوجه در بازار ۱۲ هزار ۵۰۰ تومان است که این نرخ در میادین میوه و تره بار تا ۸ هزار تومان فروخته می‌شود و قیمت با ۳۵ در صد افزایش برای مصرف کننده اضافه می‌شود.

ایزدی در ادامه گفت:فروش گوجه در بازار نباید بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان باشد و با گران فروشی برخورد جدی خواهیم کرد.


وی همچنین به قیمت تخم مرغ نیز اشاره کرد و افزود: هم اکنون تخم مرغ شانه‌ای ۱۷ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به قیمت گوشت قرمز و سفید تصریح کرد: نرخ لاشه گوشت گوسفندی در بازار بین ۸۲ تا ۸۵ هزار تومان است و گوشت مرغ نیز ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است که این نرخ در میدان بهمن از ۱۱ هزار و ۳۰۰ تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ به فروش می‌رسد.

وی همچنین اشاره‌ای به افزایش گشت‌های تعزیرات کرد و گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با سازمان صمت، بازرسی اتاق اصناف و پلیس امنیت اقتصادی با عنوان طرح پایش اثرات اصلاح قیمت بنزین بر سایر کالا‌ها در شبانه روز انجام می‌شود.

ایزدی تاکید کرد: گشت‌ها از ۲۵ آبان آغاز شد و تاکنون ۳ هزار بازرسی صورت گرفته است و بیشتر بازرسی‌ها بر نانوایی‌ها، قیمت گوشت قرمز و مرغ بوده و این گشت‌ها جنبه پیشگیرانه داشته و تا مرحله برخورد نیز رسیده است.

وی ادامه داد: از آغاز گشت‌ها تا کنون ۲۰۰ پرونده به دست ما رسیده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین