کد خبر: ۲۱۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
در این بازدید غرفه‌های پژوهشگاه فضایی و دو شرکت حوزه فضایی بیش از سایرین مورد توجه رییس جمهوری آذربایجان قرار گرفت و دستاوردهای شرکت های ایرانی در حوزه فضایی را ستود و دانش فضایی را برای توسعه پایدار و پیشرفت مهم تلقی کرد
ناطقان: رییس جمهوری آذربایجان به همراه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پاویون ایران در نمایشگاه باکوتل 2019 بازدید کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح امروز الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان، از توانمندی های فضایی ایران در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ارتباطات، نوآوری و فناوری های پیشرفته باکو موسوم به «باکوتل» بازدید کرد.

علی اف با حضور در پاویون ایران به همراه محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از غرفه شرکت ها و استارت آپ های ایرانی بازدید کرد و در جریان توانمندی‌ها و پیشرفت‌های جوانان ایرانی قرار گرفت.

در این بازدید غرفه‌های پژوهشگاه فضایی و دو شرکت حوزه فضایی بیش از سایرین مورد توجه رییس جمهوری آذربایجان قرار گرفت و دستاوردهای شرکت های ایرانی در حوزه فضایی را ستود و دانش فضایی را برای توسعه پایدار و پیشرفت مهم تلقی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین