کد خبر: ۲۱۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
رئیس کل بیمه مرکزی گفت که با وجود رایزنی هایی که در مورد دریافت مالیات از بیمه ها وجود دارد، بیمه زندگی معاف از مالیات باقی خواهد ماند.
ناطقان: در حاشیه همایش بیمه و توسعه که امروز به مناسبت روز ییمه برگزار شد ، سلیمانی -رئیس کل بیمه مرکزی- در نشستی خبری به جریان مایلت از بیمه ها اشاره داشت.

در حالی در اصلاح مالیات بیمه ها موضوع حذف معافیت بیمه عمر و زندگی مطرح است که سلیمانی تاکید کرد معافیت بیمه زندگی تداوم دارد و پیشنهاد بیمه مرکزی بر معافیت تمامی بیمه هاست که تلاش هایی در این رابطه صورت گرفته است.

هنوز خسارت اغتشاشات مشخص نیست

اما تعیین خسارت ناشی از اعتراضات بعد از افزایش قیمت بنزین موضوعی بود که رئیس کل بیمه مرکزی به آن اشاره کرد و گفت: در ماجرای اغتشاشات اخیر تعدادی از واحدهای تجاری،  فروشگاه و بانکها خسارت دید که برخی بیمه اتش سوزی به اضافه بیمه اشوب وبودند که به شرکت های مراجعه کردند و امار ارائه دادند.

وی افزود:باید اعلام خسارت ها ارزیابی شود که در این رابطه فرصت یک هفته ای در اختیار آنها قرار گرفته است که بعد از مشخص شدند پرداخت انجام می شود
به گفته سلیانی تا اوایل هفته آینده لیست خسارت ها اعلام خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین