کد خبر: ۲۱۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: در خصوص طرح ملی مسکن، اقدامات لازم انجام شده است و تا پایان آذر، ثبت‌نام اولیه آن انجام می‌شود.
ناطقان: محمد تقی‌زاده معاون امور عمرانی استانداری تهران درباره اجرای طرح ملی مسکن در استان تهران، اظهار داشت: این طرح در شهرستان‌های استان تهران اجرایی می‌شود و هنوز برای پایتخت اجرای چنین طرحی را در دستور کار نداریم.

وی ادامه داد: در جلسات شورای مسکن، اجرای طرح ملی مسکن که از سوی وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری است، مطرح است و در استان تهران بررسی‌های کارشناسی آن انجام شده است و به محض اینکه زمین ساخت مشخص شود، اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت می‌گیرد.

معاون امور عمرانی استانداری تهران یادآور شد: تا پایان آذر در بعضی از شهرستان‌های استان تهران ثبت‌نام طرح ملی مسکن انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم با این طرح نسبت به خانه‌دار شدن افرادی که فاقد مسکن هستند، اقدام کنیم.

تقی‌زاده در پاسخ به پرسشی مبنی بر بافت‌های فرسوده تهران گفت: در خصوص بافت‌های فرسوده، دولت اعتبارات خوبی را برای نوسازی و بازسازی در نظر گرفته است و در این خصوص 10 درصد طرح مسکن ملی در بافت‌های فرسوده احداث می‌شود و از این طریق نیز می‌توان نسبت به حل این معضل اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه حدود 50 درصد شهروندان در بافت فرسوده در پایتخت زندگی می‌کنند، گفت: نوسازی و بازسازی بافت فرسوده باید در اولویت استان قرار بگیرد و در همین خصوص نیز جلسات کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران و دیگر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری تهران در خصوص طرح ملی مسکن نیز یادآور شد: در این باره 130 هزار واحد مسکونی ساخته می‌شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین