کد خبر: ۲۱۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
رئیس خانه احزاب گفت: بنده تا انتها پا به پای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستم و به صورت انفرادی در انتخابات شرکت نمی کنم.
ناطقان: عبدالحسین روح الامینی پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بنده با هماهنگی و دعوتی که از اساتید دانشگاه‌ها و برخی از احزاب و تشکل های سیاسی شده است، تصمیم به حضور در انتخابات مجلس گرفتم.

وی با تأکید بر اینکه بنده تا انتها پا به پای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستم، اظهار داشت: اگر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تصمیم داشتند که بنده در لیست آنان قرار گیرم، در خدمتشان هستم اما در غیر این صورت انصراف می دهم.

روح الامینی بیان کرد: در واقع بنده به هیچ وجه به صورت انفرادی در انتخابات شرکت نمی کنم چرا که معتقدم که درست نیست از حوزه انتخابیه تهران به صورت انفرادی در انتخابات شرکت کنم.

رئیس خانه احزاب درباره وحدت اصولگرایان در انتخابات آینده، تصریح کرد:به احتمال بسیار قوی شاهد وحدت نیروهای انقلابی خواهیم بود چرا که ضرورت های کشور باعث شده است که همبستگی جدی بین نیروهای انقلابی، دلسوز و ارزشی به وجود آید و از سوی دیگر مردم از شرایط موجود ناراضی هستند و امیدواریم که افرادی انقلابی روی کار آیند و به داد مردم برسند و از تَکرار دولت و مجلس تَکراری جلوگیری کنند.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه چرا بسیاری از اصلاح‌طلبان می‌خواهند به صورت مستقل در انتخابات آینده حضور یابند؟ اظهار داشت: به اعتقاد بنده، سیاسیون و کسانی که ادعای خدمت به مردم و پذیرش مسئولیت ها را دارند، باید با مردم صادقانه، شفاف و بدون شائبه صحبت و عمل کنند.

روح‌الامینی گفت: کسانی که در صحنه اداری، سیاسی و تقنینی کشور سابقه دارند، باید کارنامه خود را ارائه دهند و کسانی هم که تازه می‌خواهند به صحنه سیاست وارد شوند باید برنامه ارائه دهند و باید به این مسئله توجه کنند که مردم ما هوشمند هستند و به عملکردها و رفتارها بیشتر از ادعاها توجه می‌کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اصلاح‌طلبان می‌توانند از عملکرد دولت، شانه خالی کنند، اظهار داشت: کسانی که این دولت و مجلس را تَکرار کردند، باید پاسخگوی تَکرارشان باشند و بدانند که مردم دل‌خوشی از این اوضاع ندارند و حساب همه آنان یکجا دیده و نوشته می‌شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین