کد خبر: ۲۱۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان تهران گفت: تا امروز 2500 نفر در حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام داشتند که نسبت به دوره مشابه قبل افزایش و رشد داشته است.
ناطقان: محمد تقی زاده رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان تهران در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری تهران اظهار کرد: استقبال کاندیداها در مجلس شورای اسلامی بیانگر مشارکت معنادار و حضور موثر مردم در انتخابات اسفند ماه است.

وی افزود: تا امروز 2500 نفر در حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام داشتند که نسبت به دوره مشابه قبل افزایش و رشد داشته است.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: در فرآیند برگزاری انتخابات با برنامه ریزی دقیق ستاد انتخابات تهران شرایط به نحوی هدایت خواهد شد که انتخابات در فضای سالم و با مشارکت بالا محقق شود تا نامزدها و شرکت کنندگان در انتخابات بتوانند از ابتدا تا انتها مشارکت داشته باشند.

تقی زاده خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه های تجلی اعتماد عمومی مردم به نظام در انتخابات مشاهده می شود. چه داوطلبان، چه شرکت کنندگان و چه هیئت های بازرسی وظیفه دارند باید شرایط را برای برقراری انتخابات سالم فراهم کنند. این اقدام برای هیئت های بازرسی خطیرتر است.

وی تاکید کرد: اگر به مردم اطمینان داده شود که انتخابات در فضای سالم و شفاف برگزار می شود می‌تواند یکی از بزرگترین سرمایه های دوام انقلاب را رقم بزنند. مردم مهمترین سرمایه مجموعه نظام هستند که با حضور در عرصه انتخابات می توانند به این اصل دوام ببخشند.

معاون عمرانی استانداری تهران در پایان تصریح کرد: خوشبختانه با تدبیری که انجام شد مشکل جدی ای در ستادهای انتخاباتی وجود نداشت. متوسط زمان ثبت نام برای هر فرد یک ساعت و اندی پیش بینی شده بود، البته این زمان نیازمند این بود که همه فرمت های لازم توسط داوطلبین صحیح طی شده باشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین