کد خبر: ۲۱۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
راننده خودرویی که با دستکاری و تغییر ارقام پلاک خودرویش برای راننده‌ای دیگر دردسر و جریمه درست کرده بود، دستگیر شد.
ناطقان: اواخر هفته گذشته، مأموران تیم گشت پلیس راهور تهران بزرگ در محدوده اتوبان زین‌الدین، ورودی خیابان امیرنیا با یک دستگاه خودروی تیبا که ارقام پلاکش دستکاری شده بود، مواجه شده و برای رسیدگی به موضوع دستور توقف آن را صادر کردند که پس از توقف خودرو مشخص شد پلاک خودرو دستکاری شده و عدد هشت داخل آن هم در پلاک جلو و هم در پلاک عقب به عدد یک تبدیل شده است.


با اطلاع از این موضوع ماموران اقدام به استعلام میزان خلافی هر دو پلاک کرده و متوجه شدند که میزان خلافی پلاک جعل شده 980 هزار تومان و خلافی پلاک اصلی خودرو 280 هزار تومان است. در همین راستا ماموران با مالک پلاک جعل شده که آن هم متعلق به یک دستگاه سواری تیبا بود، تماس گرفته و این فرد نیز در محل حاضر شد که با حضور مالک پلاک در محل این فرد اعلام کرد که اصلا از خودرویش استفاده نکرده و با موتورسیکلت در شهر رفت و آمد دارد.

با کسب این اطلاعات فردی که اقدام به جعل پلاک کرده بود، به جرم خود اقرار کرد و گفت که برای ورود به محدوده طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا اقدام به مبادرت به مخدوش کردن و تغییر ارقام پلاک خودرویش کرده است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که خودروی مذکور توقیف شد و راننده متخلف نیز بازداشت شده و به عوامل کلانتری 120 سید خندان تحویل داده شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین