کد خبر: ۲۱۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
بسیاری از افراد برای کاهش وزن خود از رژیم‌هایی سخت تبعیت می‌کنند، اما به نظر می‌رسد توجه به برخی از وعده‌ها مثل وعده صبحانه می‌تواند در لاغر شدن موثر باشد.
ناطقان: افراد می‌توانند با استفاده از صبحانه‌های کم کالری یا کالری سوز وضعیت کاهش وزن خود را مدیریت کنند:

 


نوشیدنی‌های کافئین یا تئین دار بنوشید

اگر یک نوشیدنی مثل قهوه را دروعده صبحانه خود قرار دهید، احتمال کاهش وزن شما افزایش پیدا می‌کند. بهتر است صبح‌ها به جای نوشیدن خوراکی‌های پر کالری یا شیرین بیشتر از نوشیدنی‌های حاوی قهوه‌های کم شکر یا بدون شکر و البته چای بدون قند استفاده کنید.

یک ساندویچ صبحانه سالم درست کنید

به جای ساندویچ کردن خوراکی‌های ناسالم می‌توانید صبح‌ها ساندویچ‌های سالم درست کنید که شامل گوجه فرنگی، خیار و ... شود. با انجام این کار روزانه حدود ۱۰۰ کالری صرفه ج