کد خبر: ۲۱۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
یک عضو فراکسیون امید با بیان اینکه پیدا کردن سرلیست کار سختی نیست، گفت: نشنیده ام که خاتمی برای ثبت نام در انتخابات ریاست فراخوان داده باشد.
ناطقان: الیاس حضرتی ظهر امروز در وزارت کشور با بیان اینکه نشنیده ام خاتمی برای ثبت نام در انتخابات فراخوان داده باشد اما همه گروه های اصلاح طلب و اصولگرا برای ثبت نام در انتخابات فراخوان داده اند. من بیانیه انصراف از ثبت نان را همراه دارم ولی بخاطر درخواست حزب اعتمادملی و دبیرکل برای ثبت نام آمدم.

وی درباره سرلیست اصلاح طلبان در تهران در نبود عارف تصریح کرد:  ثبت نام و سایر مراحل انتخبات باید انجام شود و سرلیست پیدا کردن کار سختی نیست.

این عضو فراکسیون امید در پاسخ به این پرسش که چرا فکر می کنید مردم دوباره به شما رای می دهند، گفت: مردم هر تصمیمی بگیرند، بالای سر ما هستند. ما خود را عرضه کرده و تصمیم نهایی با مردم است.

حضرتی درباره عملکرد مجلس در موضوع گرانی بنزین اظهار کرد: عملکرد مجلس و دولت در این موضوع جای انتقاد دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هزینه های انتخاباتی خود را اعلام می کنید، تصریح مرد: هزینه ها  به صورت ریز به مردم اعلام می‌کنم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین