کد خبر: ۲۱۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
سخنگوی دولت درباره استعفا و بازداشت رئیس جمعیت هلال احمر گفت: این استعفا باید در شورای عالی(هلال احمر) مطرح و در نهایت به تایید رییس جمهوری برسد که هنوز این فرایند طی نشده است.
ناطقان: «علی ربیعی» روز یکشنبه درباره استعفای رییس جمعیت هلال احمر اظهار داشت:  استعفای دکتر پیوندی در فرایند احضار به دادستانی انجام شده و هیچ گونه هماهنگی با مقامات ارشد دولت صورت نگرفته است.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: پیش از این طبق دستور رییس جمهور این موضوع و ابهامات مربوط به آن در دفتر بازرسی ویژه ریاست جمهور در حال بررسی بوده است.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر ۱۲ آذرماه با اعلام این خبر که «علی اصغر پیوندی» رییس جمعیت هلال احمر برای حفظ سرمایه اجتماعی این نهاد و ایجاد فضایی مناسب‌تر برای کار موثر، استعفای خود را به رییس جمهوری تقدیم کرده است، اعلام کرد: در صورت پذیرش استعفای وی، ادامه مسیر قانونی از سوی شورای عالی هلال احمر دنبال خواهد شد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین