کد خبر: ۲۱۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
به دلیل شیوع آنفلوانزا و سردی هوا، برخی مدارس استان‌های کشور فردا (دوشنبه، ۱۸ آذر) تعطیل هستند.
ناطقان:طی یک هفته گذشته شاهد موج شیوع آنفلوانزا در کشور بودیم که این امر باعث شده است جهت جلوگیری از انتقال این ویروس به سایر دانش آموزان، برخی مدارس تعطیل شوند.

همچنین ورود سامانه بارشی جدید به کشور و احتمال بروز سیل؛ مدارس برخی استان‌ها برای امروز تعطیل شد که این موضوع برای فردا نیز وجود دارد، در ادامه به بیان اسامی آن‌ها خواهیم پرداخت.
تعطیلی مدارس گلستان تا روز سه‌شنبه

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: بر اساس مصوبه جلسه فوق‌العاده کارگروه سلامت استان، همه مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی از ظهر اشنبه، ۱۶ آذر تا ظهر سه‌شنبه، ۱۹ آذر تعطیل شد. مدارس از شیفت عصر سه‌شنبه ۱۹ آذر دایر است.
تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزا تمامی مدارس سیستان و بلوچستان در همه مقاطع تحصیلی دوشنبه ۱۸ آذر تعطیل است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین