کد خبر: ۲۱۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از ارائه وام‌های ثانویه حمایتی به فرهنگیان فاقد مسکن خبر داد.
ناطقان: گودرز کریمی‌فر درباره وامی که این وزارتخانه برای خرید مسکن در اختیار فرهنگیان قرار می‌دهد، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت آموزش و پرورش با وزارت راه و شهرسازی وجود دارد که بر اساس آن مسکن برای ۱۷۰ هزار فرهنگی فاقد مسکن تأمین می‌شود و دارای ویژگی‌ها و شرایط وام است.

وی ادامه داد: جدا از این تفاهم‌نامه، وام‌های ثانویه برای حمایت از فرهنگیان تعریف و تدوین کردیم؛ به عبارت دیگر علاوه بر وام مسکن که در تفاهم‌نامه با وزارت راه و شهرسازی پیش‌بینی کردیم، وام‌های دیگری در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در نظر داریم مبلغ این وام‌های ثانویه را افزایش دهیم، گفت: این طرح، وام‌های ثانویه حمایتی آموزش و پرورش از فرهنگیان فاقد مسکن جهت مسکن‌دار شدن آنهاست.

کریمی‌فر تصریح کرد: مبلغ این وام‌ها را به‌زودی اعلام می‌کنیم و فرهنگیان فاقد مسکن می‌توانند از این وام‌ها بهره‌مند شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین