کد خبر: ۲۱۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
مصرف روزانه بنزین در حالی بعد از اجرای سیاست سهمیه‌بندی و افزایش نرخ، به میزان ۲۲ میلیون لیتر کاهش یافته که در صورت عدم اجرای این سیاست، کشور در تامین بنزین با چالش جدی مواجه بود.
ناطقان: میانگین میزان مصرف روزانه بنزین که در بازه زمانی اول آبان ۹۸ تا ۳۲ ابان ۹۸ یعنی قبل از سهمیه بندی، بالغ بر ۹۸.۷ میلیون لیتر بوده، در بازه زمانی۲۴ آبان تا ۱۵ آذرماه ۹۸ به ۷۶.۶ میلیون لیتر کاهش یافته است.

میانگین مصرف بنزین در بازه اول آبان ۹۷ تا ۲۳ آبان ۹۷ بالغ بر ۸۸.۹ میلیون لیتر بوده است که در مدت مشابه امسال، به ۹۸.۷ میلیون لیتر رسیده است. این اعداد نشان می‌دهند تداوم روند رشد مصرف در صورت عدم سهمیه بندی بنزین، می‌توانست سال آینده، کشور را در تامین بنزین دچار چالش جدی کند.

مصرف CNG سه میلیون مترمکعب افزایش یافت

در عین حال، آمارها حکایت از آن دارد که مصرف CNG سه میلیون مترمکعب افزایش یافته است؛ به نحوی که میانگین مصرف روزانه CNG که در بازه زمانی اول تا ۲۳ آبان ۹۸ (قبل از سهمیه بندی بنزین) بالغ بر ۱۹.۲ میلیون مترمکعب بوده، در بازه زمانی ۲۴ آبان ۹۸ تا ۱۵ آذر ۹۸، به ۲۲.۲ میلیون مترمکعب افزایش یافته است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین