کد خبر: ۲۱۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
سخنگوی دولت:
علی ربیعی با بیان اینکه باید حرف از آینده بزنیم، تصریح کرد: من می‌فهمم فقر و رنج وجود دارد. امروز باید تصمیم بگیریم که حرف از ناامیدی نزنیم و امید ایجاد کنیم. خداوند دلتان را پر از امید کند و زندگی شخصی‌تان را پر از شادی.
ناطقان: علی ربیعی اظهار کرد: من آقای فاتح را خیلی دوست داشتم و دارم. به یاد دارم اولین بودجه ایسنا ۳۰۰ میلیون بود که درباره آن با آقای خاتمی صحبت کردیم.

وی با اشاره به اینکه ایسنا شش مدیر مسئول عوض کرد، در ادامه اظهار کرد: ایسنا برداشتی از عاطفه، خلاقیت نوآوری، یاد تحولات اجتماعی و ... را دارد و ایلنا هم به سرعت پس از ایسنا متولد شد. فاتح با دست و دلبازی از تأسیس آن حمایت کرد و گفت که آنها نیز بچه‌های ایسنا هستند و گروهی از بچه‌های ایسنا به آنجا رفتند.

ربیعی با بیان اینکه ایسنا یک اندیشه خبری را دنبال کرد، اظهار کرد: ارتباط عاطفی من با ایسنا ادامه خواهد یافت. امروز بحث ما جنگ روایت‌ها و بازنمایی‌هاست. بی‌اخلاقی ما را به ناامیدی رسانده است. مکتب ایسنا و رسالت رسانه در قبال جامعه چیست؟ بر سر قدرت دعواست و اگر یک اختلاس کم شود مشکل ما حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید امید و آینده ایجاد کنیم. راه گذشت از مسائل فعلی، ایجاد امید است. مردم درد دارند و باید آرزوهای جدید ایجاد کنیم. رسانه می‌تواند موثر باشد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه باید حرف از آینده بزنیم، تصریح کرد: من می‌فهمم فقر و رنج وجود دارد. امروز باید تصمیم بگیریم که حرف از ناامیدی نزنیم و امید ایجاد کنیم. خداوند دلتان را پر از امید کند و زندگی شخصی‌تان را پر از شادی.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین