کد خبر: ۲۱۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
به دنبال حادثه پایگاه نظامی فلوریدا، ولیعهد عربستان در تماس تلفنی با رئیس جمهوری آمریکا به وی تسلیت گفت.
ناطقان: به نقل از النشره، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تماس تلفنی برقرار کرد.

بن سلمان در این تماس تلفنی با اشاره به حادثه صورت گرفته در پایگاه نظامی فلوریدا که چند کشته و زخمی برجای گذاشت به ترامپ تسلیت گفت.

وی تاکید کرد که مقامات سعودی در این خصوص همکاری کامل با آمریکا داشته و اطلاعات لازم را در اختیار آمریکایی ها قرار خواهند داد.

پلیس فدرال آمریکا تأیید کرده است که تیراندازی مرگبار روز جمعه در پایگاه نظامی «پنساکولا» در ایالت فلوریدا را یک «اقدام تروریستی» فرض می کند.

گفتنی است که اف بی آی روز شنبه هویت فرد ضارب را مشخص کرد: «محمد الشمرانی» ۲۱ ساله دانشجوی دانشکده نظامی عربستان که در پایگاه هوایی دریایی پنساکولا تحت آموزش نظامی قرار داشت.

الشمرانی روز جمعه با یک اسلحه کمری همکلاسیهای خود را هدف گلوله قرار داد که در این تیراندازی مرگبار سه تن کشته و هشت تن دیگر زخمی شدند. رویاس روز یکشنبه اعلام کرد که الشمرانی به شیوه قانونی این اسلحه را تهیه کرده است.
منبع: مهر
برچسب ها: بن سلمان ، ترامپ ، تسلیت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین