کد خبر: ۲۱۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
معاون سیاسی دکتر ظریف گفت: به نظرم آقای استراماچونی عجله کرد و با کمک سفارت های ایران در ایتالیا و آقای پرونه سفیر ایتالیا در تهران بزودی پرداخت و مطالبات مالی معوقه ایشان یه حسابش خواهد رفت.
ناطقان: دکتر عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با ابراز امیدواری به حل مشکل استراماچونی سرمربی ایتالیای باشگاه استقلال تهران گفت : به درخواست دکتر سلطانی فر به سرعت برای حل مشکل سرمربی ایتالیایی استقلال تهران دست بکار شدیم و با مذاکرات متعددی که خود من با سفیر ایتالیا در تهران و همینطور سفیر خودمان در کشور ایتالیا داشتیم در تلاشیم با وساطت آقای پرونه سفیر ایتالیا در تهران  استراماچونی به تهران و هدایت تیم استقلال بازگردد.

عراقچی افزود : به نظرم آقای استراماچونی عجله کرد و با کمک سفارت های ایران در ایتالیا و سفیر ایتالیا در تهران بزودی پرداخت و مطالبات مالی معوقه ایشان یه حسابش خواهد رفت و برداشت من این است ایشان نگران پرداخت های خود بود.

وی تاکید کرد : اخبار برخی رسانه ها مبنی بر ترک کشور بواسطه مسایل اخیر درست نبوده و در صحبتی که استراماچونی با سفیر ایتالیا در تهران داشته است خواستار حل مشکلات پرداخت های خود از سوی باشگاه استقلال بوده است.

عراقچی معاون سیاسی وزارت خارجه گفت : البته خود آقای استراماچونی می داند مشکلات پرداخت در حقوق ایشان ناشی از تحریم های ظالمانه امریکاست و قطعا با علم به این موضوع با باشگاه استقلال تهران قرار داد بسته است و امیدوارم با تلاش های سفیر ایتالیا در تهران بزودی او را مجددا در سمت سرمربیگری تیم استقلال تهران ببینم.
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین