کد خبر: ۲۱۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
جلسه کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با موضوع تعیین تکلیف صدور پروانه ساختمانی ساختمان پلاسکو باحضور نمایندگان بنیادمستضعفان، نمایندگان پلاسکو،استانداری تهران و... برگزارشد .
ناطقان: زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران و رییس کمیته شهرسازی در این جلسه با تاکید بر اینکه پلاسکو اتفاقیست که همه در جریانش هستند و شهرداری تهران ۱۶ تن از عزیزانش را از دست داد که هنوز در لیست شهدای بنیاد شهید هم قرار نگرفته اند، بار دیگر به متضرران این حادثه اشاره کرد و گفت فارغ از همه اختلاف نظرها اگر قرار حل مساله است، همه نهادها و دستگاهها باید با هم همکاری کنند.

نژادبهرام با اشاره به حضور همه طرفین موضوع پلاسکو در جلسه، تاکید کرد که یک موضوع قابل حل تبدیل به عارضه ای اجتماعی شده که با درایت معاونت شهرسازی شهرداری قابل حل است.

قرار بر این شد که مسائل صدور پروانه در اسرع وقت پیگیری شده و مسایلی نظیر پارکینگ و عوارض، فی مابین بنیاد و شهرداری در جلسه ای با سرعت حل و فصل شود و شورا در جلساتی با هاشمی رییس شورا و شهردار تهران، هماهنگیهای لازم را انجام دهد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین