کد خبر: ۲۱۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
رییس هیات‌مدیره استقلال تا انتخاب مدیرعامل جدید، وظایف امیرحسین فتحی را برعهده گرفت.
ناطقان: با اعلام مازیار ناظمی اسماعیل خلیل‌زاده، رییس هیات مدیره استقلال با استعفای فتحی، به عنوان سرپرست موقت این باشگاه انتخاب شد و قرار است تا مشخص شدن مدیرعامل جدید، وظایف فتحی را انجام دهد.

مازیار ناظمی، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص اعلام کرد: آخرین تصمیمی که گرفته شد و با بررسی برنامه کسانی که امروز با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردند، تا این لحظه سرپرستی برای مدیرعاملی استقلال گذاشته خواهد شد تا با کمک هیات مدیره مدیرعامل جدید این تیم مشخص شود.

وی ادامه داد: خلیل‌زاده ضمن حفظ سمت به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال، به عنوان سرپرست این باشگاه کار را ادامه خواهد داد تا کارها زمین نماند تا اینکه مدیرعامل جدید معرفی شود. سه، چهار نفر از دوستانی که سابقه مدیریت داشتند، امروز برنامه‌های خود را اعلام کردند. استقلال باشگاه مهمی است و برنامه‌هایی در خصوص مدیریت و درآمدزایی به وزیر ورزش ارائه شد و به زودی تصمیم در این خصوص گرفته خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین