کد خبر: ۲۱۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه‌ای از تشدید بارش و در پی آن آبگرفتگی معابر عمومی طی امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ آذرماه) در جنوب کشور خبر داد.
ناطقان: بر اساس اخطاریه سازمان هواشناسی تشدید بارش امروز (۱۹ آذرماه) موجب رگبار شدید باران در خلیج فارس و هرمزگان حداکثر بین ۴۰ تا ۷۰ میلیمتر و تنگه هرمز و جنوب فارس حداکثر بین ۲۰ تا ۳۰ میلیمتر پیش‌بینی می‌شود.

شنبه (۲۰ آذرماه) این شرایط جوی در نیمه شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز، هرمزگان و سیستان و بلوچستان حداکثر بین ۲۵ تا ۴۰ میلیمتر و در دریای عمان و نیمه جنوبی کرمان حداکثر بین ۱۵ تا ۲۵ میلیمتر خواهد بود. همراه با رگبار شدید باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و احتمال تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود.

در پی حاکمیت این شرایط جوی آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌های فصلی، احتمال بارش تگرگ و تلاطم در دریا پیش‌بینی می‌شود. در این شرایط توصیه می‌شود هنگام تردد در جاده‌های مواصلاتی احتیاط، از توقف در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز، از تاسیسات دریایی محافظت و از تردد با شناورهای سبک خودداری شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین