کد خبر: ۲۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
دستپاچگي و رفتار جنون آميز برخي اصلاح طلبان
اين چهره اصلاح طلب در بخش ديگري از توهماتش گفت: در دولت گرایشی وجود دارد که معتقدند ما نیازی به اصلاح طلبان نداریم، حالا که اصلاح طلبان در موضع ضعف هستند و سرشان را آرام آرام از زیر آب بیرون می آورند، ما باید دستمان را روی این سر ‌بگذاریم تا دوباره زیر آب بروند، چرا برای خودمان رقیب بتراشیم؟!
ناطقان: در شرايطي كه پس از گذشت چند ماه از پيروزي حسن روحاني در انتخابات رياست جمهوري؛ از گوشه و كنار برخي جريانات سياسي با انگيزه سهم خواهي به گونه اي تهديد عبور از روحاني را زمزمه مي كردند، در ايام اخير كه به نوعي مقدمه ورود به انتخابات مجلس دهم محسوب مي شود، عده اي با كنار گذاشتن رودربايستي ها صدايشان را بالاتر برده اند و عملا در مصاحبه با روزنامه هاي اصلاح طلب كنايه و خط و نشان هايشان را براي رئيس جمهور علني مي كنند.

در اين باره روزنامه آرمان (نزديك به هاشمي) تيتر امروزش را به پرده برداري از پروژه عبور از روحاني اختصاص داد و پيرامون خطرات بروز چنين اتفاقي به فعالان جريان اصلاح طلب هشدار داد.

اما از سوي ديگر روزنامه آفتاب يزد در صفحه نخست طي مصاحبه با فياض زاهد (فعال اصلاح طلب) از قول وي ادبياتي را در قبال رئيس جمهور به نگارش درآورد كه شايد هيچكس تصور شنيدن آن را نداشت.

اين چهره اصلاح طلب بدون اشاره به اين نكته كه اگر عارف در انتخابات 92 امكان پيروزي داشت، آيا ممكن بود حاضر به كناره گيري شود؟ به ادبياتي بي ادبانه متوسل شد و گفت: جامعه ایران، جامعه حساس و عاطفی است. کاری که او انجام داد مورد فراموشی قرار نمی‌گیرد. لذا اگر روحانی به گونه‌ای عمل کند که در افکار عمومی این گونه استنباط شود که دولت پاسخ آن فداکاری اخلاقی و بزرگ سیاسی را با بی‌توجهی و نالوتی‌گری می‌دهد، جامعه واکنش نشان خواهد داد، واکنش می‌تواند، ضررش برای همه ما باشد.

فياض زاهد در لابلاي مصاحبه اش نتوانست بغض همفكرانش نسبت به هسته اصلي ياران رئيس جمهور را مخفي كند و با بيان اينكه چهره هايي هچون نوبخت و تركان از دل اشرافيت سياسي بيرون آمده اند و هزينه اي پرداخت نكرده اند گفت: در صف بندی های انتخاباتی، طرفداران نزدیک به دولت را می‌توان به عنوان گروه چهارم برشمرد. چهره‌های تکنوکراتی که از دل نوعی بروکراسی آریستوکراتیک، اشرافیت سیاسی به دولت نزدیک شدند، نه هزینه ای پرداخت کرده اند و نه علاقه‌ای به این موضوع دارند، بیشتر معتقدند کشور را نمی‌شود با آرمان‌های سیاسی، برنامه‌ها و تئوری‌های سیاسی اداره کرد بلکه باید با روش‌های مدیریتی پیش رفت. این گروه تکنوکرات‌هایی نزدیک به آقای رئیس‌جمهور هستند که گاه در دولت او نقش داشته اند، چهره‌هایی چون ترکان، واعظی و نوبخت از جمله این افراد به شمار می روند.

اين چهره اصلاح طلب در بخش ديگري از توهماتش گفت: در دولت گرایشی وجود دارد که معتقدند ما نیازی به اصلاح طلبان نداریم، حالا که اصلاح طلبان در موضع ضعف هستند و سرشان را آرام آرام از زیر آب بیرون می آورند، ما باید دستمان را روی این سر ‌بگذاریم تا دوباره زیر آب بروند، چرا برای خودمان رقیب بتراشیم؟!

در اين بين گزافه نيست اگر بگوئيم روحاني مي بايست بجاي آنكه بخش اعظم توان دولتش را براي مهار رفتارهاي زورگويانه مستكبران عالم در مذاكرات هسته اي بگذارد، همه توانش را براي كنترل چنگ و دندان هاي گاه و بيگاه تندروهاي چپ و راست در داخل بگذارد كه از هر فرصتي بر كشيدن چنگ بر سيماي دولت استفاده مي كنند و براي آسيب زدن به منافع ملي از بيگانگان(!) سبقت مي گيرند.

متن كامل مصاحبه فياض زاهد در (اينجا) قابل مشاهده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین