کد خبر: ۲۱۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
فرمانده ناجا گفت: تمام ظرفیت هایمان را برای محقق شدن طرح کاهش جان باختگان و تصادفات جاده ای به کار می گیریم ولی باید بدانیم که ترافیک یک موضوع ملی است.
ناطقان: سردار حسین اشتری، صبح چهارشنبه در طرح زمستانه پلیس راهور با اشاره به آمار کشته شدگان در تصادفات جاده ای اظهارداشت: بنا بر اعلام آمارهای رئیس پلیس راهور ناجا با اینکه در مجموع افزایش تلفات در تصادفات جاده ای را داشتیم، ولی امسال در مجموع کاهش کشته شدگان در تصادفات را داشته ایم.

وی افزود: تمام دستگاه ها باید برای کاهش تصادفات کمک کنند و عواملی که باعث این می شوند که تصادفات در جاده ها بیشتر شود بررسی شوند.

اشتری تصریح کرد: بعد از عامل انسانی، صنعت خودرو، جاده های استاندارد و امدادرسانی سریع می تواند در کاهش جان باختگان تصادفات جاده ای تأثیر داشته باشد.

وی افزود: از آغاز سال تاکنون حدود ۱۰ درصد مجموع تمامی تصادفات و ۳ درصد جان باختگان تصادفات کاهش داشته است.

اشتری گفت: این آمار در شرایطی اعلام می شود که از نوروز تا به امروز ۲.۵ درصد بر ترددها با توجه به تعطیلاتی که در پایان تابستان هم بود، اضافه شده است.

وی ادامه داد: تمام ظرفیت هایمان را برای محقق شدن طرح کاهش جان باختگان و تصادفات جاده ای به کار می گیریم و با برنامه ریزی سعی داریم تا کاهش چشمگیری در این زمینه داشته باشیم اما باید بدانیم موضوع ترافیک یک موضوع ملی است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین