کد خبر: ۲۱۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
رئیس دولت اصلاحات:
رئیس دولت اصلاحات در پیامی به کنگره حزب اتحاد ملت که توسط آذر منصوری قرائت شد، اعلام کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت مناسبی است که در آن، مردم اصلاح پذیری و حرکت به سوی اصلاح را شاهد باشند.
ناطقان: کنگره حزب اتحاد ملت صبح روز پنجشنبه ۲۱ آذرماه آغاز به کار کرد.

پنجمین کنگره حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با حضور اعضای این حزب از سراسر کشور، برخی فعلالان سیاسی اصلاح‌طلب و نمایندگان مجلس در محل اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

حسین کاشفی عضو حزب اتحاد ملت و رییس سنی این کنگره در اظهاراتی ضمن خوشامدگویی به حاضران در این کنگره گفت: ما از ‌تمام کسانی که در وقایع اخیر خسارت دیدند دلجویی می‌کنیم و امیدواریم مردم در کشور خود احساس آرامش کنند و اگر از سر دلسوزی اعتراضی می‌کنند کسی متعرض آن‌ها نشود.
وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این کنگره بتواند دستاوردی برای رسیدن به خواسته‌های اصلی فعالان این حزب باشد.

در ابتدای این کنگره همچنین آذر منصوری پیام سید محمد خاتمی به پنجمین کنگره حزب اتحاد ملت را قرائت کرد.


رئیس دولت اصلاحات در پیامی به این کنگره که توسط  آذر منصوری قرائت شد، اعلام کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت مناسبی است که در آن، مردم اصلاح پذیری و حرکت به سوی اصلاح را شاهد باشند.

آن سوی جمهوری اسلامی که تمنای معارضان است، چیزی جز آشوب و خشونت و تجزیه کشور یا استقرار یک جباریت و دیکتاتوری نفس گیر که دین و دنیای مردم را ویران خواهد کرد، نیست.

به رغم همه مشکلات سیاسی،  اقتصادی و اجتماعی که امروز برای لایه های مختلف جامعه و گروه های گوناگون وجود دارد، راهکار بی بدیل برای حراست از کشور و پیشرفت همه جانبه آن و دستیابی به آرمان های والایی که در انقلاب بود، اصلاحات به معنی واقعی کلمه است.

پایداری و پایندگی جمهوری اسلامی در گرو آن است که همگان بپذیرند که کشور نیازمند اصلاحات جدی است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین