کد خبر: ۲۱۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
مدیرعامل مخابرات ایران با اعلام آماری در این باره گفت: دو سال پیش مصرف دیتا روزانه ۱۸۰۰ ترابایت بود و امروز خوشبختانه با اعتماد و اطمینان شما مردم و مشترکین عزیز به افزایش ۱۲۰ درصدی در این بخش رسیدیم که صمیمانه بخاطر این همراهی و پشتیبانی از همه شما سپاسگزارم. امیدوارم به دستاوردهای بیشتر و بهتری در همه بخش‌ها دست یابیم.
ناطقان: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به رشد کاربران اینترنت در ۲سال اخیر گفت: تلاش مجموعه شرکت مخابرات همواره تمرکز در بهبود کیفیت ارائه خدمات به همه مشترکین بوده و خوشحالم که امروز توانستیم ارتقاء چشمگیری این‌بار در بخش دیتا داشته باشیم. 

صدری ادامه داد: ترافیک دیتا به ۴۰۰۰ ترابایت در روز رسیده که این جز با تلاش و همت همکاران برای تقویت کیفیت خدمات امکانپذیر نبود که قدردان همه شما هستم. 

مدیرعامل مخابرات ایران با اعلام آماری در این باره گفت: دو سال پیش مصرف دیتا روزانه ۱۸۰۰ ترابایت بود و امروز خوشبختانه با اعتماد و اطمینان شما مردم و مشترکین عزیز به افزایش ۱۲۰ درصدی در این بخش رسیدیم که صمیمانه بخاطر این همراهی و پشتیبانی از همه شما سپاسگزارم. امیدوارم به دستاوردهای بیشتر و بهتری در همه بخش‌ها دست یابیم. ان‌شاءلله
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین