کد خبر: ۲۱۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
خبرهایی از پیشرفت در مذاکرات تجاری آمریکا و چین، تمایل برای دارایی‌های ریسک دار در بازار را افزایش داد، اما کاهش ارزش دلار در جهان، فشار ناشی از تمایل به این دارایی ها را از روی طلا کم کرد و هر اونس طلا1471.26 دلار فروخته شد.
ناطقان: به نقل از رویترز، از آنجایی که کاهش ارزش دلار در بازار فشار ناشی از تمایل به دارایی های ریسک دار را از روی طلا کم کرد، قیمت این فلز گران بها در بازارهای جهانی ثابت ماند.

به علت انتشار گزارش‌هایی از پیشرفت در مذاکرات تجاری آمریکا و چین، تمایل برای دارایی های ریسک دار در بازار افزایش یافته است.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 1.46 دلار افزایش 1471.26 دلار فروخته شد. طلا تا این لحظه در هفته جاری 0.7 درصد افزایش ارزش را ثبت کرده است.

دنیل استیل، تحلیلگر بانک ای ان زد گفت: «بازار همچنان محتاط است... تازمانی که اطلاعات بیشتری در مورد آنچه توافق شده به دست بیاورد، سرمایه گذاران معاملات در بازار طلا انجام نمی دهند.»

منابع آگاه دیروز گفتند، مذاکره کنندگان آمریکایی پیشنهاد کم کردن تعرفه‌های موجود بر کالاهای چینی تا 50 درصد و همچنین تعلیق تعرفه هایی که قرار از روز یک شنبه اجرایی شود، را داده‌اند.

ارزش بازارهای بورس آمریکا رکود جدید ثبت کرد درحالیکه ارزش بازارهای بورس آسیا به بالاترین رقم 8 ماه گذشته رسید و این شرایط از جذابیت طلا کاسته است.

دلار نیز در نزدیکی کمترین رقم از اوایل ماه جولای در نوسان است که سبب شده تا مانع از کاهش قیمت طلا شود.

آجای کدای، تحلیلگر بازار گفت: «تا زمانی که توافق تجاری آمریکا و چین امضا شود، بی ثباتی در بازار وجود خواهد داشت.»
منبع: فارس
برچسب ها: قیمت ، طلا ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین