کد خبر: ۲۱۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
هادی حق‌شناس:
نماینده ی پیشین مجلس و استاندار استان گلستان در رابطه با تصمیم برخی از نمایندگان مجلس درباره تک نرخی کردن بنزین و رساندن آن به قیمت لیتری هزار و ۵۰۰ تومان اظهار داشت: در شرایط فعلی مواضع رهبری و سران سه قوه کاملا مشخص است.
ناطقان: هادی حق‌شناس در رابطه با تصمیم برخی از نمایندگان مجلس درباره تک نرخی کردن بنزین و رساندن آن به قیمت لیتری هزار و ۵۰۰ تومان اظهار داشت: در شرایط فعلی مواضع رهبری و سران سه قوه کاملا مشخص است.

وی افزود: هم رهبری و هم سران سه‌قوه در رابطه با قیمت بنزین و دو نرخی شدن آن نظرات خود را اعلام کردند و در هر حال حاضر بعید به نظر می‌رسد تلاش این عده از نمایندگان مجلس راه به جایی برد.

استاندار گلستان عنوان کرد: هرگونه تغییر در قیمت بنزین و نوع سهمیه بندی آن می‌تواند عوارض گوناگونی را در پی داشته باشد.

حق‌شناس تصریح کرد: به باور من بهتر است زمان اندکی بگذرد و ضعف‌های تصمیم فعلی مشخص شود و سپس تصمیمات مقتضی اخذ شود. اکنون تصمیم نمایندگان مجلس بعید است بتواند نظر مسئولان کشور را تغییر دهد و به این اعتبار ممکن است تلاشی بی حاصل باشد.
منبع: افتاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین