کد خبر: ۲۱۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
عضو فراکسیون امید در گفتگو با ناطقان:
این نماینده مجلس با استقبال از ایده اخیر آذری جهری گفت: شوخی های مردم با سورپرایز وزیرجوان را دیدم، ولی باید بدانیم همیشه ورود تکنولوژی‌های جدیدی به "شوخی" گرفته می‌شود و مقاومت‌هایی درقبال آنها وجود دارد، اما هوای کثیفی که این روزها در شهرهای بزرگ شاهد آن هستیم، دلیل بزرگی است که برای بهره‌گیری سریع از تکنولوژی های پاک ناگریزیم و عملیاتی کردن حمل و نقل برقی توسط وزارت ارتباطات گام ارزشمندی است.
احمد انارکی نماینده مردم رفسنجان در واکنش به اعلام سورپرایز اخیر وزیر ارتباطات به خبرنگار "ناطقان" گفت: در ادامه خبر اخیر اخیر وزیر، امروز هم شاهد رونمایی از بسته پاک این وزارتخانه و شرکت پست در راستای ارائه خدمات پُستی بوسیله پهباد، ماشین، موتور و دوچرخه‌های "برقی" بودیم که همه این وسایل از انرژی پاک استفاده می‌کنند و هیچ آسیبی برای محیط زیست ندارند.


وی ادامه داد: شوخی های مردم با سورپرایز وزیرجوان را دیدم، ولی باید بدانیم همیشه ورود تکنولوژی‌های جدیدی به "شوخی" گرفته می‌شود و مقاومت‌هایی درقبال آنها وجود دارد، اما هوای کثیفی که این روزها در شهرهای بزرگ شاهد آن هستیم، دلیل بزرگی است که برای بهره‌گیری سریع از تکنولوژی های پاک ناگریزیم و عملیاتی کردن حمل و نقل برقی توسط وزارت ارتباطات گام ارزشمندی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این سوال که اقدام وزارت ارتباطات را در سالم سازی هوای شهرهای بزرگ چقدر موثر می‌داند، گفت: بله قطعا ورود یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند معجزه کند، اما بالاخره این حرکت باید از یک نقطه شروع می‌شود و البته سخت ترین گام، اولین گام است که امیدوارم بقیه دستگاه های دولتی و حاکمیتی همه به سمت استفاده از ناوگان حمل و نقل "سبز"  حرکت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین