کد خبر: ۲۱۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
هواداران تیم فوتبال استقلال با تشویق ناصر حجازی یاد و خاطره اسطوره خود را گرامی داشتند.
ناطقان: دیدار تیم‌های استقلال و شاهین از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی در شرایطی برگزار می شود که حدود 4 هزار نفر در استادیوم حضور پیدا کرده و تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند.

* سعید الهویی یکی از آنالیزوهای امیر قلعه‌نویی با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار استقلال مقابل شاهین را تماشا خواهد کرد. سپاهان در دیدار آینده خود در جام حذفی باید به مصاف استقلال برود و با وجود درخواست باشگاه سپاهان برای تعویق این بازی نماینده کادر فنی تیم اصفهانی در استادیوم حاضر شده است.

* هواداران تیم فوتبال استقلال یاد و خاطره مرحوم حجازی را زنده نگه داشت و از آنجا که روز گذشته سالروز تولد اسطوره باشگاه استقلال  بود آنها یک صدا ناصر حجازی را فریاد زدند.

* در فاصله کمتر از 15 دقیقه به آغاز مسابقه هواداران استقلال با سرودن اشعاری از وزارت ورزش خواستند که به داد استقلال بی‌مدیر برسد اما بعد از انتشار مطلب همسر استراماچونی و اینکه این مربی دیگر سرمربی استقلال نخواهد بود خشم طرفداران استقلال برانگیخت و آنها اقدام به شعارهای علیه وزارت ورزش کردند. عصبانیت طرفداران استقلال هر لحظه بیشتر می‌شد و آنها خواستار روشن شدن تکلیف سرمربی و مدیریت باشگاه محبوب خود شدند.

* هنگامی که استقلالی‌ها شیخ دیاباته را تشویق کردند این بازیکن به سمت تماشاگران رفت و شادی‌های بعد از گل خود را مقابل آنها به نمایش گذاشت. طرفداران استقلال هم این کار را با دیاباته انجام داده و به این شکل با مهاجم تیم‌شان ارتباط برقرار کردند.
منبع: فارس
برچسب ها: استقلال ، شاهین ، دیدار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین