کد خبر: ۲۱۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: پس از بررسی و آزمایشات تخصصی مشخص شد که قرص‌های موجود در کیک های خوراکی، قرص هیوسین بوده است.
ناطقان: سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در خصوص وجود قرص‌های مشکوک در کیک‌های خوراکی اظهار داشت: پس از بررسی و آزمایشات پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد که این قرص‌ها ماده مخدر نبوده و قرص هیوسین بوده است.

وی با بیان اینکه قرصهای موجود در کیک‌های خوراکی در 4 استان کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و آذربایجان غربی مشاهده شده است، ادامه داد: انبار مربوط به این فعالیت در سیستان و بلوچستان مورد بازرسی قرار گرفت و هیچ گونه مورد مشکوکی مشاهده نشد البته در کرمان و هرمزگان مواردی دیده شده که در حال بررسی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه عنوان کرد: اینکه این کار با چه هدفی انجام شده در حال بررسی است و قطعا نتایج آن اعلام خواهد شد و پلیس تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته است.

سردار زاهدیان گفت: شرکت‌هایی که این کیک‌ها را تولید می‌کنند دارای پروانه فعالیت از وزارت بهداشت هستند و قطعاً جاسازی این قرص‌ها خارج از شبکه‌های تولید و توزیع انجام شده است.

وی به خانواده ها توصیه کرد که حتما تغذیه فرزندان خود را از منابع مورد تأیید تهیه کنند و با توجه به اینکه اطلاعات دقیقی از میزان توزیع این کیک ها نداریم، خانواده‌ها اگر با موارد مشکوک مواجه شدند، حتما به پلیس گزارش دهند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین