کد خبر: ۲۱۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
متهم 26 ساله که در جریان اغتشاشات دستیگر شده اینگونه اعتراف کرد: یکی از دوستانم که زندانی است با من تماس گرفت و گفت خانواده های زندانی ها را جمع کنم و در بیرون زندان تجمع کنیم تا بتوانیم با تخریب دیوارها زندانی ها را آزاد کنیم به خصوص زندانی های حبس ابد و آنهایی که حکم اعدام داشتند.
ناطقان: فردی که در آشوب ها و اغتششات اخیر در کرج دستگیر شده است در اعترافات خود گفت: 26 ساله هستم و پدرم زندانی است وقتی استوری های اینستاگرام را دیدم که عده ای برای اعتراض به گرانی بنزین تجمع کرده اند تشویق شدم و به خیابان رفتم.

 

این متهم 26 ساله در ادامه افزود: روز اول که شهر شلوغ شده بود من هم لا به لای اعتراض کنندگان شعار می دادم و با عده ای سمت پمپ بنزین ها رفتیم برای آتش زدن و وقتی دیدم عده ای دیگر برای وارد کردن ضرر و آسیب به دولت تلاش می کنند با آنها برای آتش زدن بانک ها همراه شدم.

وی تصریح کرد: با حمله به فروشگاه امیران کرج چند لاین فروشگاه را خالی کردیم و عده ای نیز مامور نما بودند که با به تن داشتن لباس ماموران به مردم شلیک می کردند.

این متهم 26 ساله در ادامه بیان کرد: یکی از دوستانم که زندانی است با من تماس گرفت و گفت خانواده های زندانی ها را جمع کنم و در بیرون زندان تجمع کنیم تا بتوانیم با تخریب دیوارها زندانی ها را آزاد کنیم به خصوص زندانی های حبس ابد و آنهایی که حکم اعدام داشتند.

این اغتشاشگر گفت: اسلحه و تجهیزاتی مانند لودر هم فراهم کرده بودیم که دیوار زندان های کرج را برای فراری دادن زندانی ها خراب کنیم تا حکومت تغییر کند فردای روزی که قرار بود نقشه مان عملی شود دستگیر شدم.

منبع:رکنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین